Zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie dróg powiatowych na terenie powiatu wysokomazowieckiego w sezonie 2019/2020, 2020/2021 i 2021/2022

Ogłoszenie nr 591958-N-2019 z dnia 2019-09-02 r. 

Zarząd Dróg Powiatowych: Zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie dróg powiatowych na terenie powiatu wysokomazowieckiego w sezonie 2019/2020, 2020/2021 i 2021/2022
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 

Nie
Nazwa projektu lub programu 

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych 

Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający 

Tak

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania 

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: 
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających 

Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: 
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej 

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: 
Informacje dodatkowe: 

  1. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, krajowy numer identyfikacyjny 45067260400000, ul. ul. 1 Maja  8 , 18-200  Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie, państwo Polska, tel.862 757 481, e-mail zdpwm@ceti.pl, faks 862 757 480. 
    Adres strony internetowej (URL): https://bip.zdp.st.wysmaz.wrotapodlasia.pl/zamowieniapubliczne/ 
    Adres profilu nabywcy: 
    Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
  2. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa 

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): 

I.4) KOMUNIKACJA: 
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie 
https://bip.zdp.st.wysmaz.wrotapodlasia.pl/zamowieniapubliczne/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak 
https://bip.zdp.st.wysmaz.wrotapodlasia.pl/zamowieniapubliczne/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie 
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: 
Elektronicznie

Nie 
adres 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
Nie 
Inny sposób: 
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
Tak 
Inny sposób: 
pisemnie 
Adres: 
Zarząd Dróg Powiatowych w Wysokiem Mazowieckiem ul. 1 Maja 8 18-200 Wysokie Mazowieckie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie 
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie dróg powiatowych na terenie powiatu wysokomazowieckiego w sezonie 2019/2020, 2020/2021 i 2021/2022 
Numer referencyjny: 01/U/2019 
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny 

Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi 
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych 
Zamówienie podzielone jest na części: 

Tak 
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: 
wszystkich części 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: 
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: I. Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie powiatu wysokomazowieckiego w sezonach 2019/2020,2020/2021 i 2021/2022 wg załączonych standardów odśnieżania i zwalczania śliskości – załącznik nr 10. Zamówienie obejmuje 37 części – sektorów zawartych w zbiorczym wykazie dróg powiatowych do odśnieżania w zimę w sezonach 2019/2020,2020/2021 i 2021/2022 - załącznik Nr 11. Każda część to pojedynczy sektor przewidziany do odśnieżania: 1. Sektor IV.WM. o długości 18,670km – drogi poz. 1 zbiorczego wykazu. 2. Sektor V.C. o długości 14,335km - drogi poz. 2 do 3 zbiorczego wykazu. 3. Sektor VI.C. o długości 11,820km - drogi poz. 4 do 6 zbiorczego wykazu. 4. Sektor VII.C. o długości 15,510km - drogi poz. 7 do 10 zbiorczego wykazu. 5. Sektor VIII.C. o długości 11,000km - droga poz. 11 zbiorczego wykazu. 6. Sektor IX.C. o długości 13,665km - drogi poz. 12 do 14 zbiorczego wykazu. 7. Sektor X.WM. o długości 12,465km - drogi poz. 15 do 19 zbiorczego wykazu. 8. Sektor XI.WM. o długości 14,250km - drogi poz. 20 do 22 zbiorczego wykazu. 9. Sektor XII.WM. o długości 11,190km - droga poz. 23 zbiorczego wykazu. 10. Sektor XIII.WM. o długości 14,630km - drogi poz.24 do 25 zbiorczego wykazu. 11. Sektor XIV.Kl. o długości 15,780km - drogi poz. 26 do 27 zbiorczego wykazu. 12. Sektor XV.Kl. o długości 11,015km - drogi poz. 28 do 29 zbiorczego wykazu. 13. Sektor XVI.Kl. o długości 8,000km - droga poz. 30 zbiorczego wykazu. 14. Sektor XVII.Kl. o długości 14,380km - drogi poz. 31 do 32 zbiorczego wykazu. 15. Sektor XVIII.Sz. o długości 16,790km - drogi poz. 33 do 34 zbiorczego wykazu. 16. Sektor XIX.Sz. o długości 11,810km - drogi poz. 35 do 36 zbiorczego wykazu. 17. Sektor XX.Sz. o długości 11,305km - drogi poz. 37 do 40 zbiorczego wykazu. 18. Sektor XXII.NP. o długości 10,530km - drogi poz.41 do 43 zbiorczego wykazu. 19. Sektor XXIII.NP. o długości 11,860km - drogi poz. 44 do 47 zbiorczego wykazu. 20. Sektor XXIV.NP. o długości 12,560km - droga poz. 48 zbiorczego wykazu. 21. Sektor XXV.NP. o długości 12,340km - drogi poz.49 do 50 zbiorczego wykazu. 22. Sektor XXVI.NP. o długości 12,260km - droga poz. 51 zbiorczego wykazu. 23. Sektor XXVII.WM. o długości 16,225km – droga poz. 52 zbiorczego wykazu. 24. Sektor XXVIII.WM. o długości 9,530km – droga poz. 53 zbiorczego wykazu. 25. Sektor XXIX.WM. o długości 8,940km – droga poz. 54 zbiorczego wykazu. 26. Sektor XXX.WM. o długości 15,580km – drogi poz. 55 do 56 zbiorczego wykazu. 27. Sektor XXXI.S. o długości 15,940km – drogi poz. 57 do 58 zbiorczego wykazu. 28. Sektor XXXII.S. o długości 9,885km – droga poz. 59 zbiorczego wykazu. 29. Sektor XXXIV.S. o długości 15,265km – droga poz. 60 zbiorczego wykazu. 30. Sektor XXXV.S. o długości 13,270km – drogi poz. 61 do 62 zbiorczego wykazu. 31. Sektor XXXVI.S o długości 26,695km – drogi poz. 63 do 64 zbiorczego wykazu. 32. Sektor XXXVII.KK. o długości 15,165km – drogi poz. 65 do 66 zbiorczego wykazu. 33. Sektor XXXVIII.KK. o długości 12,290km – drogi poz. 67 do 68 zbiorczego wykazu. 34. Sektor XXXX.KK. o długości 13,300km – drogi poz.69 do 70 zbiorczego wykazu. 35. Sektor XXXXI.KB. o długości 11,670km – drogi poz.71 do 73 zbiorczego wykazu. 36. Sektor XXXXII.KB. o długości 8,260km – drogi poz. 74 zbiorczego wykazu. 37. Sektor XXXXIII.KB. o długości 11,220km – drogi poz. 75 zbiorczego wykazu Łączna długość sektorów do odśnieżania – 492,02 km. II. Odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej dróg powiatowych na terenie powiatu wysokomazowieckiego”, wg załączonych standardów odśnieżania i zwalczania śliskości – załącznik nr 1. Zamówienie obejmuje 4 części – sektory zawarte w zbiorczym wykazie dróg powiatowych do odśnieżania i zwalczania śliskości w zimę w sezonach 2019/2020,2020/2021 i 2021/2022 - załącznik Nr 12. Każda część to pojedynczy sektor przewidziany do odśnieżania i zwalczania śliskości: 1. Sektor XXI.NP. o długości 17,650km – drogi z poz. 7 do 8 wykazu dróg do łącznego odśnieżania i zwalczania śliskości. 2. Sektor XXXIII.S. o długości 15,790km – drogi z poz. 5 do 6 wykazu dróg do łącznego odśnieżania i zwalczania śliskości oraz tylko odśnieżanie połówki jezdni na odcinku z Wys. Maz do Kulesz Kościelnych o długości 11,550km – Sektor I.KK – poz. 4 wykazu dróg do łącznego odśnieżania i zwalczania śliskości 3. Sektor XXXIX.KK. o długości 19,256 – drogi z poz. 2 do 3 wykazu dróg do łącznego odśnieżania i zwalczania śliskości oraz tylko odśnieżanie połówki jezdni na odcinku z Wys. Maz do Kulesz Kościelnych o długości 11,550km – Sektor I.KK – poz. 1 wykazu dróg do łącznego odśnieżania i zwalczania śliskości 4. Sektor XXXXIV.Cz. o długości 3,020 km – drogi z poz. 9,10 wykazu dróg do łącznego odśnieżania i zwalczania śliskości. Łączna długość sektorów do łącznego odśnieżania i zwalczania śliskości – 55,716 km oraz 11,550km tylko odśnieżania. Sposób wykonania powierzonych prac winien odpowiadać wymogom zimowego utrzymania dróg powiatowych zawartych w specyfikacji robót zimowego utrzymania dróg. Zamówienie będzie realizowane w miarę potrzeb Zamawiającego i panujących warunków atmosferycznych (opadów śniegu lub śliskości), każdorazowo na odrębne telefoniczne lub SMS zlecenie przedstawiciela Zamawiającego. Dotyczy to odśnieżania i zwalczania śliskości pierwszych w danym dniu, jak i każdych następnych. Szczegółowy wykaz dróg przewidzianych do odśnieżania w poszczególnych sektorach stanowi załącznik nr 11 do SIWZ, a dróg przewidzianych do odśnieżania i zwalczania śliskości załącznik nr 12 do SIWZ. 
II.5) Główny kod CPV: 90620000-9 
Dodatkowe kody CPV: 

Kod CPV

90630000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)
Wartość bez VAT: 
Waluta: 
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie 
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: 
miesiącach:    lub dniach: 
lub 
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 

Okres w miesiącach

Okres w dniach

Data rozpoczęcia

Data zakończenia

2019-11-01

2020-04-15

2020-11-01

2021-04-15

2021-11-01

2022-04-15

 

 

 

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów 
Określenie warunków: 
Informacje dodatkowe 
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna 
Określenie warunków: 
Informacje dodatkowe 
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa 
Określenie warunków: dysponują pojazdami silnikowymi dopuszczonymi do ruchu na podwoziu kołowym z napędem na dwie osie, przystosowanymi do odśnieżania dróg i zwalczania śliskości o mocy mechanicznej: • o parametrach przy odśnieżaniu: - mocy min. 66kW (90 KM) i szerokości roboczej pługa min. 3,0 m dla ciągników rolniczych i maszyn budowlano-drogowych (Zamawiający nie przewiduje udziału przy odśnieżaniu samochodów z pługami). • o parametrach przy odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości: - mocy min. 66kW (90 KM), szerokości roboczej pługa min. 3,0 m, i rozsypywaczem komunalnym piaskosoli o ładowności co najmniej 6,0 ton dla ciągników rolniczych, - mocy min. 103kW (140KM) i szerokości roboczej pługa min. 3,0 m, i piaskarką o ładowności co najmniej 6,0 ton dla pojazdów samochodowych. Zamawiający wymaga złożenia wykazu posiadanego sprzętu wraz z jego wyposażeniem. Nie dopuszcza się odśnieżania uniwersalną łyżką czołową koparko-spycharek i ciągników rolniczych. Zamawiający zapewnia piaskosól i jej załadunek na bazie ZDP w Wys. Maz. na rozsypywacz lub piaskarki. b) osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby osoby kierujące pojazdami wykonujące czynności przy odśnieżaniu posiadały prawo jazdy lub uprawnienia wymagane na oferowane do odśnieżania pojazdy. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca składa oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia 
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak 
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA 

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp 
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) 

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI 

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 
Tak 
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji 
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: 

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP 

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 
1.2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-23 oraz: art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2015 r. poz. 978, 1259, 1513, 1830 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U z 2015 r. poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615). 2. Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w ust. 1.1. SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 6. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki określone w ust. 1.1. SIWZ mogą spełniać łącznie. 
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: 

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP 

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony 
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie 
Informacja na temat wadium 
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie 
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: 
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie 
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: 
Nie 
Informacje dodatkowe: 


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie 
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej 
Nie 
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: 
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu 
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców   
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 
Maksymalna liczba wykonawców   
Kryteria selekcji wykonawców: 
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta: 
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: 
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: 
Informacje dodatkowe: 
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: 
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: 
Informacje dodatkowe: 
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: 
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: 
IV.1.8) Aukcja elektroniczna 
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) 
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: 
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: 
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: 
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: 
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania: 
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: 
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: 

 


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: 
IV.2.2) Kryteria 

Kryteria

Znaczenie

cena

60,00

czas podstawienia

40,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) 
Tak 
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne 
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem 
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: 
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji 
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: 
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): 
Informacje dodatkowe 
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego 
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: 
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: 
Wstępny harmonogram postępowania: 
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: 
Należy podać informacje na temat etapów dialogu: 
Informacje dodatkowe: 
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego 
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: 
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 
Informacje dodatkowe: 
IV.4) Licytacja elektroniczna 
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: 

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: 

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania: 
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 
Data: godzina: 
Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: 
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: 
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
Informacje dodatkowe: 

IV.5) ZMIANA UMOWY 
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie 
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): 
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym 
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 
Data: 2019-09-17, godzina: 11:00, 
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): 
Nie 
Wskazać powody: 
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 
> polski 
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) 

 

 

                                                                                                               Dyrektor ZDP

                                                                                                    w Wysokiem Mazowieckiem

                                                                                                       mgr inż. Marcin Korcz

 

Metryka strony

Udostępniający: Zarząd Dróg Powiatowych w Wysokiem Mazowieckiem

Wytwarzający/odpowiadający: Zarząd Dróg Powiatowych w Wysokiem Mazowieckiem

Data wytworzenia: 2019-09-02

Wprowadzający: Tomasz Milewski

Data modyfikacji: 2020-01-15

Opublikował: Tomasz Milewski

Data publikacji: 2019-09-02